Alive ~

It's a long holiday
Friday, October 05, 2012 | 01:32 | 0 comments
Die Young.

Assalamualaikum,

Akhirnya dah berapa lama aku tak bukak blog, facebook and twitter. And hidup tanpa Internet macam tuttttttttt. Ignore that hahaha. Hey guys, you know what ? This is the first time my blog hasn't updated for a very looooooooonngggggggg time. Maybe 7 months, i think. Lol :p Eh eh, sedapnya kau ambik cuti. 7 bulan pulak tu :p Okay, I'm not okay right now. Mulai harini, kau kena update blog kau tiap tiap hari ! Abaikan tu k. Well, its okay. No, its not okay ! I haven't updates this blog for a very long time, and I receive 0 followers -.- sucks. Guys, I need more follower. Cehhwahhh :p Takpe. Tak kisah pun. Asalkan people enjoy reading my network diaries x) Eh eh eh.

And yesterday was the last day for my BIIIGGGG exam :') Yaayyyyyy ! Sep siket. hahahaha For those yg tak sekolah agama, maybe tengah curious big exam mende, kannnn kaannnn ? Haha relax. Saya pelajar sekolah agama, telah selamat mengambil peperiksaan UPKK ( Ujian Penilaian Kelas Kafa ). Alhamdulillah. Exam ni tak penting mane pun. Exam ni just utk sesiapa yg nk masuk sekolah agama luar negeri. Takde la sepenting UPSR, kann ? Lol :p Dah abaikan k. Good Bye :*

O Alone