Alive ~

Segmen : Jom upkan follower bersama Deyawanny
Monday, February 06, 2012 | 18:40 | 0 comments

Klik banner utk mengikuti segmen Deyawanny :3




Tyka malas nk update panjang-2 . So, straight to the point :D



Syarat-syaratnya:

1.Letak banner di atas dalam entry anda dan di sidebar jika sudi(senang nak tengok.update)
Di entry sudah. Tapi di sidebar belum :D blog saya takde sidebar LOL
2.Buat satu entry tentang segmen ini.Nyatakan sekali apa yang bestnya di blog anda berbanding blogger lain?
Okay. Saya akan nyatakan blablabla di bawah sekali :D
3.Ikut sukalah nak tag ke tak..tapi ada hadiah ntuk TOP REFERRER.
Kita nak tag orang yang memperkenalkan kita ke segmen ini : Mr. E'raz Fadli
4.Dalam entry tu mention korang dapat tahu dari  blogger mana?Jangan bohong(referrer)
Kita dapat dari Mr. E'raz Fadli :D Thanks bro !
5.Follow blog wanny ni kalau sudi:)Takpaksa:)Senang kalau nak update nanti.
Sudah !
6..Komen di entry ini beserta link penyertaan.
Okay ! 

Apa faedahnya join segmen ni??

1.Wanny akan follow korang kalau blog korang tu x loading cam siput:)
Okay !
2.Blogger lain akan turut follow anda(bila sya update list peserta yg join)
Okay !
3.Hadiah Misteri untuk Top Refferer.
Wah ! Bestnya !
5.The Best Blog 2012 Award akan diberikan kepada blog yang ringan,kenas,dan isi menarik:)
Blog saya berat atau ringan ? -.-'

Hadiah-Hadiahnya:

1x Hadiah misteri untuk TOP REFERRER
2X Dapat anugerah THE BEST BLOG 2012
2x Tiket ke Taman Tema Air Terbesar
3x Header Awesome from me
3x Banner Blog From wanny
3x Review blog

Apa yang best di blog saya yang tak ada di blog orang lain :-

1. URL blog saya tak sama macam blog orang lain . mwehehehe :3
2. Nama blog saya tak sama macam blog orang lain . mweheheh :3
3. Blog saya ada entry tentang Nazmi Faiz mention nama saya dekat Twitter :3 *kembang hidung
4. Blog saya ada lagu yang memang pfffffftttt -.- Hahahah 
5. Blog saya ada entry yang tak berapa nak comel :3 mwehehehe