Alive ~

Erin Nabilah NH
Thursday, February 23, 2012 | 05:35 | 0 comments

Tumblr

Assalamualaikum. See that picture ? Yeah, thats my future boyfriend. Ngeh, our relationship dah dikacau oleh seorang perempuan bernama tutttttttt... Hahaha :3

Kayh, aku update blog ni bukan nak cerita pasal Harry. Ni aku nak cerita pasal budak sekolah aku yang POPULAR !! Cehh, takdelah popular sgt :p *Sorry aku perasan -.- Nama dia Erin Nabilah  :) Cute kan ? Eh, of course :3 Mwehehe. Nak tgk gambar ? Meh :-


*dia comel tahap asdfghjkl :3

Satu aku nak pesan. Kalau kau dah 'fall in love' dgn dia, jangan ngorat ! Dia dah ada boyfriend :3 Mwahahaha padan muka kau :p Actually, dia ni jenis yang ber'sukan' sikit. Dia masuk olahraga but wakil sekolah dalam olahraga and bola jaring. LOL ! Awwesome ken ? Yeah, awesome memang trademark dia :)

Kayh, thats all about my future boyfriend. Eh, silap. 'my friend Erin'. Takboleh nak cerita detail-2. Karang dia marah -.- Hahahahah 

Kbaii :3

Nak add dia di Facebook ? Dipersilakan --> Erin Nabilah NH
Nak follow dia di Twitter ? Dipersilakan --> Erin Potatoes