Alive ~

Semua Nak Bajet Hebat -______-
Monday, January 02, 2012 | 10:09 | 0 comments

Wall Photos
*Credit to weheartit.com

Assalamualaikum. Annyeong Chingu ! First update on two thousand twelve. Hewhew. Tadi kan , masa Tiyka tgh sibuk main Facebook, tibe-tibe Tiyka nmpk kwn Tiyka post something mcm dibawah ni :


MYSPACE : Kami musuh anda wahai Facebook !

TWITTER : Takpe Facebook , aku back-up kau .

GOOGLE : DIAM ! Aku ada semuanya .

MOZILA : Eh , tanpa aku , korang tidak boleh diakses .

IE : Wei Mozilla , sendri mau ingat ha . . gua kan ada !

MOZILA : Lu pehal ? Kacau line orang jer !

IE : Lu dulu la mamat , mengaku lu sorang je boleh akses pada diaorang tadi !

INTERNET : Sudah ! jangan gaduh-gaduh ! Kalau aku takde , korang lagi la takde !

FACEBOOK: Hm , aku la yang paling ramai di kunjungi . Jadi gua yang terbaekk !

YAHOO : Facebook, jangan riak . Kalau aku takde , mana boleh buat email !

GOOGLE : Yahoo , Gua kan boleh buat email gak !

MAXIS, CELCOM TMNET : (serentak) Ehem ! Lu org ingat kami ni kayu ?

TNB : Diamla korang nanti aku matikan elektrik baru korang tau siapa paling power ! "̮ 

ƗƗɐƗƗɐƗƗɐƗƗɐƗƗɐƗƗɐ"̮


Cehhhh , macam ini punya laman sosial pun ada ka ? Haha ! Nak tunjuk taiko konon .. *KONON ! Meh lawan 'Kak Yong Lv's Seven' Ada beran? Haha . *Aku pulak nak tunjuk taiko -____- 
Nota Kaki :

Kepada pencipta laman sosial sekalian, *amboihh, guna ayat baku nmpak -.- *Janganlah anda sekalian bergaduh sesama manusia . Ini semua muslihat orang kafir *walaupun korang pun orang kafir* kafir yg amat jahat untuk menjatuhkan silaturrahim antara anda dan pencipta laman sosial yang lain. So, korang berbaiklah dan tamo gado gado eh ? Tak elok .. Country korang sendiri pun marah . Melanggar peraturan :/ *Thinking-thinking kanlah ayat saya ini !* Thankyou.