Alive ~

Nazmi Faiz mention me on Twitter !!
Sunday, January 15, 2012 | 06:57 | 0 comments

*Get it from Miss Lettha princess comel :D Hewhew 

Assalamualaikum sebagai pembuka kata, *kena JAWAB ! kalau tak, tak boleh bace :P takdelah, main-main ajee . hewhewTajuk aku kali ni agak panas tak ? Of course , bagi peminat 'fanatik' Nazmi Faiz , aku confirm 100% dia akan baca :) 
*Nazmi Faiz ialah pemain bola sepak negara yang baru 17 tahun, yang muka comel-comel tu 

Let the story begin... 

Mula-mula aku belajar *tunjuk baik -..- then, aku nampak abang aku bawak keluar Internet, *dalam hati dah excited gile naK MAMP ! well, dah lama tak bukak efbee :/ tapi aku buat muka selamba macam babun , karang tak pasal-pasal dia nampak aku sengih-sengih dia simpan balik Internet -..-

Bila dia turun makan, aku cakap dgn mak aku yg aku kenyang makan Maggi tadi *tk tipu . tipu berdosa :P aku senyap-senyap main Internet . Dalam hati cakap nak main 10 minit je, tapi bila dah layan efbee, twitter, blog aku terus sambung sampai entah. aku pun tak tahu -..-

Aku bukak twitter sbb efbee dah boring . Aku tgk mention .. then , aku terkejut badak bila nampak Nazmi Faiz mention nama aku ! *woii org blogger ! aku tgh excited nii ! Nazmi Faiz mention akuu ! kau ada ? Kau ? Kau ? Kau ? Takdelah , aku tak macam tu , itu cuma dalam hati :D Jom sambung cerita ... 

Act, aku nak 'SCREEN CAPTURE' time Nazmi Faiz mention nama aku , tapi .. Photoscape aku rosak -..- bab** Tapi takpe, aku ad bukti lagii.. Heeaku ada SCREEN CAPTURE something .. 


Jealous kau terlebih ? Kbhaii  ;D