Alive ~

InterSchool Sport
Thursday, August 25, 2011 | 07:29 | 0 comments
Hello stalkerz and assalammualaikum to my muslim readers. Tak jawab dosa, kalau jawab sayang hihi.

Okay aku sebenarnya tengah hyper gila ni, tsk tsk. Aku tak boleh tidur, bukan sebab minum air V or Monster or Mother okay? Cewah, ada lah aku curi curi minum sikit, memang air energy tu buat kau hyper semacam. Kalau boleh dengan dinding dinding kau nak tumbuk. Tapi hari ni aku minum sikit je V, tak banyak. Tak ada mood nak minum, *eh minum pun kena ada mood taaaau :p*.

Sebenarnya balik sekolah tadi aku penat gila, so aku pun pergi rembat 2 pinggan nasi lemak, hikhok lepas tu jadi mamai semacam. Lepas basuh pinggan *ktipu, aku biar je pinggan dalam sink, nanti aku basuh la :p* aku terus naik atas katil. Tak sampai berapa saat aku dah pergi jumpa Justin Bieber. Best wooo~ Jealous lettew :p

#mimpijela #sedihnya 

Mimpi Bieber #punboleh apa salahnya kan kan. Hahahaha. Anyway, aku rajin sangat nak update blog ni pun sebab nak cakap pasal netball hikhik. Harini aku main Center. Kan aku cakap, kawan aku semua ni jahat bebenor. Cam tau tau je aku ni pemalas nak lari, boleh pulak korang letak aku center, habis kena lari tau, sakit kaki tau. Tsk tsk ni nak merajuk ni.

Apa apa pun, harini kita orang menang. Alhamdulillah. Lawan dengan Reservoir East.  Score nya adalah?

Jeng jeng jengggg, *drum* (William Ruthven) 28 - 0 (Reservoir East)

Woooooots! Suka tak suka tak, haaa ni semua berkat aku jadi center lahh *ecehhhh bajet lebih minah ni* Hehe aku memang suka. Suka kutuk diri sendiri hikhok Ish anak siapa lah ni. 

Anyway, kita orang ada dua team. Aku Team A, yang lain lain tu Team B la. Team B pun menang hihi, score dia orang, (William Ruthven) 16 - 0 (Reservoir East). Ceh mentang mentang ah bukan team aku, terus taknak letak besar besar score. Hahaha k diam. Janji aku bold kan :p

Eh by the way, sejak aku kawan dengan Chantal, aku dah jadi se-annoying dia. Sekarang ni aku sangat annoying okay. Pada masa yang sama aku agak kerek dan gila. Nak tau tak nak tau tak harini aku jumpa kawan baru lulz. Kat tengah tengah padang netball tu jugak aku jerit haha. True story ni, sumpah tak tipu. Boleh pulak kan aku pergi tanya team dia orang apa nama dia orang semua lulz.

Pastu loceng sekolah dia orang lagu katy perry you olzzz :p Lagu Firework. Hahaha gempak gitu, sekolah kita orang pnya bell lagu yang sangat gay lulz Pastu aku pergi nyanyi lagu firework sambil main. And sepanjang game tu, aku jerit sini jerit sana, nyanyi, terbang and macam macam lagi aku buat. Orang tengok pastu gelak je T_T Aku buat camtu pun untuk merelaxkan diri ini. Dah lah aku pling banyak kena lari so aku pun nyanyi, jerit, lompat, exercise, joget, makan chocolate, semua aku buat haha. 

And, yang bestnya, cikgu kata dalam game boleh jerit boleh cakap boleh nyanyi boleh semua lah lulz. Oh and, ni baru first round. Ada lagi 5 round. Kalau menang semua ni, kitaorang masuk zones and kalau menang zones, masuk states and bla bla bla. Hik hok selagi aku dalam team tu, jangan diharap sangat lah nak wakil sekolah ke apa ke lulzzzz

Apa apa pun, go William Ruthven! Harini semua orang menang. Footy, soccer, netball & tball. Semua menang! Woooooooooots I like to move it move it you like to move it move it we like to move itt~ 

Kay apa apa pun, teamwork yang bagus. 

3 cheers for William Ruthven! Hip hip, hoooray! Hip hip, hoooray! Hip hip, hoooray!

#akutauakuannoying #sorrylah

Team A: Atikah (C), Taylah (GK), Deqa (GS), Nicole (GD), Hayley (GA), Zainab (WD), Chloe (WA)
Team B: Rawda, Elizabeth, Jordan, Alex, Khawla, Brianna, Victoria (tak tau positions diaorang. aku time tu pergi main kat padang diaorang HAHAHAHA) 

 K lah tu je for harini, sorry lah aku annoy korang kan aku kata aku memang annoying lulz kbai.