Alive ~

a story
Sunday, July 17, 2011 | 02:46 | 1 comments
1st case is 'bout a girl . let me start it . dulu aku declair dngn dia but now dia kata dia bnci aku ? tk pasai2 ! tk kesah pun laa wehh . hg break ngn aku just sbb dektu kan ? bgtau jalaa ! geng hg dok rahsiakan sai bnda niee . mcm bodoh --' and ingt , jgn buat aku bnci hg tau ! cause once u make me hate u , for the rest of my life aku takkan pndang hg . mau ingt pompuan :)


bie , i love  you . do you love me ?

maybe the answer is yes or no , kan ? bru seminggu coup , stiap mlam aku nanges sbb hang . hg bleh tnya gy whyy aku nanges ? aku nanges sbb hg tau tak ! smkin lama , hg smkin berubah . makin lain dh hg tau tak . haesshhh , susah nak ckp . but apa boleh buat , aku syangg hg sngt2 . sabaq jala syiqin , dugaan (:

Capital A , whatever happens . iloveyousomuch , ineedyouinmylife. i'll hold all ur promise , remember that ?