Alive ~

Ceritaku !
Sunday, July 17, 2011 | 14:33 | 0 comments
Fuh Bosan Gilos..Ade Sesape nk mintak tuto ?
x nk ke..wekk x nk kawan..touching..x jadi nk cite..
haha
mne ade..just kidding.. huaaaaaaaa


ok this story i copy from http://nasha105288.blogspot.com/

ok dgr2  bace2




Ada 3 orang sahabat bernama GaduhGila dan Otak. Pada suatu hari, mereka bertiga ingin membeli-belah. Mereka membeli-belah di SACC Mall. Tapi, Gaduh ingin membeli-belah di PKNS. Lalu, mereka bersepakat ingin bertemu di perhentian bas dalam masa 1 jam kemudian.

1 jam kemudian....

Gila dan Otak sudah sampai ke perhentian bas. Tapi, Gaduh tak sampai lagi. Lama mereka menunggu. Tetapi Gaduh tidak sampai lagi. Lalu, Gila menelefon polis.

Gila : Helo?
Polis : Helo? Ada apa-apa yang kami boleh bantu?
Gila : Tolong saya cari Gaduh.
Polis : Ha, awak gila ke?
Gila : Memang saya Gila pun.
Polis : Otak dekat mana?
Gila Otak dekat sebelah saya.
Polis : Kalau macam itu, awak cari gaduh di tempat wrestling!
Gila : Baik!

Sebenarnya Gaduh terlupa. Jadi, dia balik rumah dulu. Gila danOtak pergi ke tempat wrestling.

Gila : (Pergi ke mikrofon) Ada sesiapa yang nak tolong saya dan kawan saya cari Gaduh?

Ramai yang naik atas pentas lalu menumbuk Gila dan Otak. Lalu, mereka berdua dihantar ke hospital. Kebetulan, Gaduh ada di hospital.

Gaduh : Apahal korang ada sini?