Alive ~

Tak Sabar ~~
Tuesday, June 21, 2011 | 03:45 | 0 comments
(Tekan gambar untuk tumbesaran)

Oke! hari ini aku memangg tak ada modal nak tulis apee. bosan gilee boleee? haha -.-" 
time skola, malas nak skola, time cuti pulak bosan macam apee!
sabooo jek laa -.-"

bytheway hari ni dah masokk bulan June. kepada sesapa yang sambot birthday bulan nih, 
HAPPY BIRTHDAY TO YOU !

hee :D especially to my sweet friend Noor Aisyah.hope you always happy with your beloved family (:
ilurveeeeeyou :D

oke! actually sempena cuti sekolah yang membosankan ini, aku dengan family bercadang nak buad rombongan ke bumi bersejarah Melaka, hee, gilee tak sabar aku nak pi sana ^.^ sebenonya , ade buat apa tuh..... bak kata owang puteh "wedding reception" haa betol ke tidak uh aku pom tak tau laa XD

so kite yang stayy kat selatan ni , pegi laa ke timur sana haa

pade 4-8 June. haa sekejapp jek kan? bertolak 4hari bulan , sampai 5hari bulan . balek 7hari bulan , sampai sini balek 8hari bulan. uwaa): aku rasa mesti tak puass jelajah kat sanaa nanti. tapi masing masing terpaksee balekk 7 June jugak, ade urusan yang lagi penting katenyaa -.-"

takpe takpe , tunggu aku besar nanti , daa ade lesen , tengok laa , aku jelajah satu Malaysia nih. naek bukit , turun gunung , naek awan , turun bawah tanahh , semuee aku jelajah , hahaha XD ' madah merepek aje aku ni kan? err -.-" whatever lah nyahh ! heee .

btw, nak tanyee sikit.
- kenapa ade orang tak puas hati kalou aku dengan si dia?
-kenapa ade orang sukee cakap belakang pasal aku dengan si dia?
-kenapa ade orang yang tak suka kalou aku bersamee dengan si dia?

"oke! tak dew kena mengena langsong dalam entry nih, heee XD the end (: