Alive ~

Happy Father`s Day :))
Thursday, June 23, 2011 | 07:23 | 0 comments


Hye peps, you guys dah tgk gmbr and title kan kan kan? So, it mean.. today.. I`m gonna tell you guys a story about my father :) But first aku nak ucapkan
                                                                    HAPPY FATHERS DAY !
to all fathers in this whole wide world! <----( cehh, bajet nak *speaking) hari ini bosan utt.. -.- But, disebabkan aq belom wish anything to my father.. so today i`m gonna wish it to my beloved father :) okay dad, once again  HAPPFATHERDA!. I hope you get a wonderful day on everything. And also, I hope you will forgive me if I done something wrong, something that make your heart sick. So forgive me DAD ! I still gonna wish it at here, even my father didn`t watch it, tapi semangat aku takkan pernah pudar ! (cehh, ayat aku cam tak leh nak belah ajerk ! -.-) so, tadi aku cakap nak story telling ngan korang about my father kan kan ? okay, aku akan cerita sekarang ! 1,2,3 START! 


Okay, nama ayah aku Wan Md Jalal Azmi B. Wan Othman. Dia dilahirkaan di Jerteh, Besut, Kuala Terengganu. go terengganu go ! eh eh sore... terkeluar tajuk pulak.. mehehe :3 duhhh whatever -.- ! hehehe. Okay, nak sambung dah nih.. Ayah aku skull dekat Sekolah Kebangsaan ___________________ . ( oops sore, aku dok tau nama skull ayh aq. mehehe :3) Takpe takpe, aku sambung agy.. nama mak ayh aq Kalthum yang juga dikenali sebagai mok :) <---( mok ialah panggilan manja.. ewah ewah, manjaaa.. heheh :3   utk mak ayh aq.) And nama ayh kpd ayh aq, heheh susah nak sebut.. terbelit lidah aq ! hehe -.- eh eh, mane ade aq sebut, kan aq taip.. YA ALLAH kenapalah aq ni nyanyok bangat ? ok lah takpe takpe, sambung agy.. nama ayh kpd ayh aq ialah Wan Othman yang juga dikenali sebagai tok. (so, alsan dia same jer cam kat ats tuh )

So. aku rasa korang dah tau pasal ayh aq kan kan? and aku pom tau yg korang mesti malas nk bace kan kalauo aku tulis pnjg2? hehehe aku tau.. -.- So readers, this is the end of my story.. sebelum aku log out.. korang layan gmbr2 nih.. :)

(tekan pic utk tumbesaran )



p/s : yang tua tuh ayh aq, yg muda uh abg aq! Korang jgn salah faham hehehe :)

Kbabaii
xoxo Atikah :)